Recentemente, l'Amministrazione Statale per a Regulazione di u Mercatu hà annunziatu e "Regole Dettagliate per l'Esame di e Licenze di Produzione di Prodotti di Carne (Edizione 2023)" (in seguitu chjamate "Regole Dettagliate") per rinfurzà ulteriormente a revisione di e licenze di produzione di prudutti di carne, assicurà a qualità è a sicurezza di i prudutti di carne, è prumove u sviluppu di alta qualità di l'industria di i prudutti di carne. E "Regole Dettagliate" sò state riviste principalmente in i seguenti ottu aspetti:
1. Ajustà u scopu di u permessu.
• I budelli animali comestibili sò inclusi in u scopu di e licenze di pruduzzione di prudutti di carne.
• U scopu di a licenza riveduta include i prudutti di carne cotti trasfurmati à u calore, i prudutti di carne fermentati, i prudutti di carne cundiziunati prepreparati, i prudutti di carne stagionati è i budelli animali comestibili.
2. Rinfurzà a gestione di i siti di pruduzzione.
• Chiarificà chì l'imprese devenu ragiunevolmente stallà i siti di pruduzzione currispondenti secondu e caratteristiche di u produttu è i requisiti di u prucessu.
• Mettere in avanti i requisiti per a disposizione generale di u laboratoriu di pruduzzione, mettendu in risaltu a relazione pusizionale cù e zone di pruduzzione ausiliarie cum'è l'impianti di trattamentu di l'acque reflue è i lochi propensi à a polvere per evità a contaminazione incrociata.
• Chiarificà i requisiti per a divisione di e zone di produzione di carne è i requisiti di gestione per i passaggi di u persunale è i passaggi di trasportu di materiale.
3. Rafurzà a gestione di l'attrezzatura è di e strutture.
• L'imprese sò tenute à equipà ragiunevolmente l'attrezzature è l'installazioni chì e so prestazioni è a so precisione ponu risponde à i requisiti di pruduzzione.
• Chiarificà i requisiti di gestione per l'installazioni di furnimentu d'acqua (drenaggiu), l'installazioni di scaricu, l'installazioni di almacenamentu è u monitoraghju di a temperatura/umidità di i laboratori di pruduzzione o di i magazzini frigoriferi.
• Raffinà i requisiti di ambientazione per i spogliatoi, i bagni, e docce è l'attrezzatura per u lavaggiu, a disinfezione è l'asciugatura di e mani in l'area di produzione.
4. Rinfurzà a dispusizione di l'attrezzatura è a gestione di i prucessi.
• L'imprese sò tenute à urganizà razionalmente l'attrezzatura di pruduzzione secondu u flussu di u prucessu per impedisce a contaminazione incruciata.
• L'imprese devenu aduprà metudi d'analisi di i periculi per chiarificà i ligami chjave di a sicurezza alimentaria in u prucessu di pruduzzione, formulà formule di prudutti, prucedure di prucessu è altri documenti di prucessu, è stabilisce misure di cuntrollu currispondenti.
• Per a pruduzzione di prudutti di carne per tagliu, l'impresa hè tenuta à chiarificà in u sistema i requisiti per a gestione di i prudutti di carne da taglià, l'etichettatura, u cuntrollu di u prucessu è u cuntrollu di l'igiene. Chiarificà i requisiti di cuntrollu per prucessi cum'è u scongelamentu, a marinatura, u trattamentu termicu, a fermentazione, u raffreddamentu, a salatura di l'involucri salati è a disinfezione di i materiali di imballaggio interni in u prucessu di pruduzzione.
5. Rafurzà a gestione di l'usu di additivi alimentari.
• L'impresa deve specificà u numeru minimu di classificazione di u pruduttu in GB 2760 "Sistema di classificazione alimentaria".
6. Rafurzà a gestione di u persunale.
• A persona principale incaricata di l'impresa, u direttore di a sicurezza alimentaria è l'ufficiale di sicurezza alimentaria devenu rispettà i "Regolamenti nantu à a Supervisione è a Gestione di l'Imprese chì Implementanu e Responsabilità di i Sughjetti di a Sicurezza Alimentare".
7. Rafurzà a prutezzione di a sicurezza alimentaria.
• L'imprese devenu stabilisce è implementà un sistema di prutezzione di a sicurezza alimentaria per minimizà i risichi biologichi, chimichi è fisichi per l'alimentu causati da fattori umani cum'è a contaminazione intenzionale è u sabotaggio.
8. Ottimisà i requisiti d'ispezione è di prova.
• Hè chjarificatu chì l'imprese ponu aduprà metudi di rilevazione rapida per realizà materie prime, prudutti semi-finiti è prudutti finiti, è paragunalli o verificalli regularmente cù i metudi d'ispezione stipulati in e norme naziunali per assicurà a precisione di i risultati di e prove.
• L'imprese ponu cunsiderà cumpletamente e caratteristiche di u produttu, e caratteristiche di u prucessu, u cuntrollu di u prucessu di pruduzzione è altri fattori per determinà l'articuli d'ispezione, a frequenza d'ispezione, i metudi d'ispezione, ecc., è equipà l'attrezzature è l'installazioni d'ispezione currispondenti.
Data di publicazione: 28 d'aostu 2023