Recentemente, l'Amministrazione Statale per u Regulamentu di u Mercatu hà annunziatu a "Regula dettagliata per l'esame di a licenza di produzzione di prudutti di carne (edizione 2023)" (in seguitu chjamata "Regula dettagliata") per rinfurzà ulteriormente a revisione di e licenze di produzzione di prudutti di carne, per assicurà a a qualità è a sicurità di i prudutti di carne, è prumove u sviluppu di alta qualità di l'industria di i prudutti di carne. I "Reguli Dettagliati" sò principarmenti riveduti in i seguenti ottu aspetti:
1. Aghjustate u scopu di u permessu.
• I casings d'animali comestibili sò inclusi in u scopu di licenze di produzzione di prudutti di carne.
• U scopu di a licenza rivisionata include i prudutti di carne cotti in calore, i prudutti di carne fermentati, i prudutti di carne cundizionati pre-preparati, i prudutti di carne curata è i casings d'animali comestibili.
2. Rinfurzà a gestione di i siti di pruduzzione.
• Chjarificà chì l'imprese duveranu ragiunate stabilisce siti di produzzione currispundenti secondu e caratteristiche di u produttu è i bisogni di u prucessu.
• Mettite in avanti i requisiti per u layout generale di l'attellu di pruduzzione, enfatizendu a relazione pusizionale cù i spazii di produzzione ausiliarii, cum'è l'installazione di trattamentu di l'acqua di l'acqua è i lochi propensu à a polvera per evità a contaminazione incruciata.
• Chjarificà i requisiti per a divisione di e zone di operazione di produzzione di carne è i requisiti di gestione per i passaggi di u persunale è i passaggi di trasportu di materiale.
3. Furtificà l'equipaggiu è a gestione di e facilità.
• L'imprese sò obligati à equipà ragiunate l'equipaggiu è e facilità chì u so rendimentu è a precisione ponu risponde à i bisogni di produzzione.
• Chjarificà e esigenze di gestione per l'installazione di l'approvvigionamentu di l'acqua (drenagiu), l'installazione di l'escaurimentu, l'almacenamiento, è u monitoraghju di a temperatura / umidità di l'attelle di produzzione o di magazzini friddi.
• Raffinate i requisiti di a stallazione per i camini, i toilette, i cabine di doccia, è l'equipaggiu di lavatu, disinfezione è asciugatura di mani in l'area di l'operazione di produzzione.
4. Rinfurzà a dispusizione di l'equipaggiu è a gestione di u prucessu.
• L'imprese sò obligati di organizà raziunale l'equipaggiu di produzzione secondu u flussu di prucessu per prevene a contaminazione incruciata.
• L'imprese deve aduprà metudi di analisi di periculu per clarificà i ligami chjave di a sicurezza alimentaria in u prucessu di produzzione, furmulà formule di produttu, prucedure di prucessu è altri documenti di prucessu, è stabilisce e misure di cuntrollu currispundenti.
• Per a pruduzzione di i prudutti di carne da u tagliu, l'impresa hè obligata à chjarificà in u sistema i requisiti per a gestione di i prudutti di carne per esse tagliati, l'etichettatura, u cuntrollu di u prucessu è u cuntrollu di l'igiene. Chjarificà i requisiti di cuntrollu per i prucessi cum'è u scongelu, a decaptura, u trasfurmazioni termale, a fermentazione, u raffreddamentu, a salatura di l'involucri salati è a disinfezione di i materiali di imballaggio interni in u prucessu di produzzione.
5. Rinfurzà a gestione di l'usu di l'additivi alimentarii.
• L'impresa deve specificà u numeru minimu di classificazione di u pruduttu in GB 2760 "Sistema di classificazione di l'alimentariu".
6. Fortificate a gestione di u persunale.
• U principale incaricatu di l'impresa, u direttore di a sicurezza di l'alimentu è l'ufficiale di a sicurezza di l'alimentu anu da rispettà i "Regulamenti nantu à a supervisione è a gestione di l'imprese chì implementanu e rispunsabilità di i sughjetti di sicurezza alimentaria".
7. Rinfurzà a prutezzione di a sicurità alimentaria.
• L'imprese deve stabilisce è implementà un sistema di prutezzione di salvezza di l'alimentariu per minimizzà i risichi biologichi, chimichi è fisichi à l'alimentariu causati da fatturi umani, cum'è a contaminazione intenzionale è u sabotage.
8. Optimizà l'ispezione è i requisiti di prova.
• Hè chjarificatu chì l'imprese ponu aduprà metudi di rilevazione rapida per realizà a materia prima, i prudutti semifiniti è i prudutti finiti, è regularmente paragunate o verificate cù i metudi d'ispezione stipulati in i normi naziunali per assicurà a precisione di i risultati di a prova.
• L'imprese ponu cunsiderà in modu cumpletu e caratteristiche di u produttu, e caratteristiche di u prucessu, u cuntrollu di u prucessu di produzzione è altri fattori per determinà l'articuli d'ispezione, a freccia d'ispezione, i metudi d'ispezione, ecc.
Tempu di Postu: Aug-28-2023