U 1 di settembre, à a Mostra Internaziunale di Frutta di a Cina 2023, Hema hà righjuntu una cuuperazione strategica cù 17 "giganti di a frutta". Garces Fruit, a più grande cumpagnia di piantazione è esportazione di ciliegie in Cile, Niran International Company, u più grande distributore di durian in Cina, Sunkist, a più grande cooperativa di frutti è ligumi in u mondu, l'Associazione di l'Esportatori di Frutta Chilena, l'Associazione di i Cultivatori di Ciliegie di u Nord-Ovest di i Stati Uniti, China Eastern Logistics Fresh Food Port, ecc. anu firmatu accordi di cuuperazione approfonditi cù Hema Site.
In l'ultimi trè anni, Hema hà superatu difficultà cum'è i ligami logistichi, i costi di u travagliu, è a raccolta è a manipulazione straniera, è a quantità tutale di frutti impurtati hè aumentata di 30% ogni annu. U vulume di vendita di frutti impurtati cunvinziunali, ciliegie cilene, hè aumentatu di più di 20% annantu à l'annu per parechji anni consecutivi, u vulume di vendita di mirtilli peruviani è durian tailandesi hè aumentatu di 30% annantu à l'annu, è a crescita mensile annantu à u mese di l'ananas di diamanti neri filippini hà cuntinuatu à superà u 60% quest'annu.
Per alcune categurie di frutti, Hema hà ottenutu vendite continue durante tuttu l'annu per via di a disposizione globale di e basi lucali + oltremare di a Cina; o per via di u spiegamentu di zone di pruduzzione, u periodu di degustazione hè statu assai allargatu. Pigliate e ciliegie / ciliegie, chì sò abbastanza populari trà i cunsumatori cinesi, cum'è esempiu. À u principiu di marzu, "ciliegie" prodotte domesticamente da Dalian Meizao, Sichuan Miyi, Shandong Yantai è Tongchuan. Dopu, e zone di pruduzzione in l'emisferu sudu cum'è u Cile, a Nova Zelanda è l'Australia, chì cumincianu in invernu è cuntinueghjanu finu à a Festa di Primavera, permetteranu à i cunsumatori cinesi di manghjà ciliegie durante tuttu l'annu cù u sustegnu di a catena di furnimentu globale.
À u listessu tempu, Hema hè diventata ancu u primu canale per parechji frutti impurtati à entre in u mercatu cinese. Golden Bay, situata in Golden Bay, South Island, Nova Zelanda, si cuncentra dapoi parechji anni nantu à a ricerca è u sviluppu di nuove varietà di mele è pere. In maghju di questu annu, Golden Bay hà lanciatu in Cina per a prima volta a "mela soda" à pelle gialla senza acidità per mezu di a piattaforma. In u 2022, Hema hè diventata u canale di vendita al dettaglio n. 1 per i frutti d'oru biologichi Zespri di Nova Zelanda in Cina, chì rapprisentanu quasi u 24%. Sempre più "frutti stranieri" novi sò nantu à e tavule di i cinesi, ciò chì arricchisce assai e scelte di cunsumu.
Data di publicazione: 06 di settembre di u 2023