Dunque, u venneri scorsu hè statu unu di quelli ghjorni chì vi ricorda perchè facemu ciò chì facemu. U solitu ronziu di u laburatoriu era mischiatu cù u sonu distintu di... bè, anticipazione. Aspittavamu cumpagnia. Micca solu una sucietà, ma un gruppu di partenarii cù i quali travagliamu dapoi anni, chì finalmente sò passati per e nostre porte.
Sapete cumu hè. Scambiate innumerevoli email, site in videochiamate ogni duie settimane, ma ùn ci hè nunda cum'è sparte u listessu spaziu. E prime strette di manu sò diverse. Vedete a persona, micca solu a foto di prufilu.
Ùn avemu micca cuminciatu cù una presentazione PowerPoint elegante. Francamente, ùn avemu guasi micca utilizatu a sala di riunioni. Invece, li avemu purtati direttamente à u bancu induve a magia accade. James, di a nostra squadra di QC, era in mezu à una calibrazione di rutina quandu u gruppu s'hè riunitu intornu. Ciò chì duvia esse una dimostrazione rapida s'hè trasfurmata in un'immersione prufonda di vinti minuti perchè u so tecnicu principale, Robert, hà fattu una dumanda brillantemente simplice nantu à e soluzioni tampone chì di solitu ùn ricevemu micca. L'ochji di James si sò illuminati. Li piacenu quelle cose. Hà abbandunatu u so spiel pianificatu, è anu cuminciatu à parlà di cose - ghjittendu termini, sfidendu l'ipotesi di l'altri. Era u megliu tipu di riunione, quella micca pianificata.
U core di a visita, benintesa, era u novukit di test rapidi per a ractopaminaAvemu avutu tutte e specifiche stampate, ma per a maiò parte eranu solu nantu à a tavula. A vera cunversazione hè accaduta quandu Maria hà alzatu una di e strisce prototipu. Hà cuminciatu à spiegà a sfida chì avemu affruntatu cù a porosità iniziale di a membrana, è cumu causava falsi pusitivi debuli in cundizioni di alta umidità.
Hè tandu chì Robert hà ridacchiatu è hà tiratu fora u so telefunu. «Vede questu?» disse, mustrenduci una foto sfocata di unu di i so tecnichi di campu chì utilizava una versione più vechja di un kit di test in ciò chì pareva un magazzinu pienu di vapore. «Questa hè a nostra realità. U vostru prublema di umidità? Hè u nostru mal di testa cutidianu.»
È cusì, a stanza s'hè accesa. Ùn eramu più una sucietà chì prisentava à un cliente. Eramu un gruppu di risolutori di prublemi, ammassati intornu à un telefunu è una striscia reattiva, pruvendu à rompe a listessa noce. Qualchissia hà pigliatu a lavagna, è in pochi minuti, era cuperta di diagrammi frenetici - frecce, formule chimiche è punti interrogativi. Scrivia note in l'angulu, pruvendu à stà à u passu. Era disordinatu, era brillanti, è era cumpletamente reale.
Avemu fattu una pausa per pranzu più tardi di ciò previstu, discutendu sempre cun bona ragione nantu à a visibilità di a linea di cuntrollu. I panini eranu boni, ma a cunversazione era fantastica. Avemu parlatu di i so figlioli, di u megliu locu per un caffè vicinu à u so quartier generale, di tuttu è di nunda.
Sò vultati in casa avà, ma quella lavagna bianca ? A tenemu. Hè un ricordu disordinatu chì daretu à ogni specificazione di produttu è accordu di furnitura, sò ste conversazioni - sti mumenti spartuti di frustrazione è di scuperta per via di un kit di prova è di una brutta foto di telefunu - chì ci facenu veramente avanzà. Ùn possu aspittà di fà lu di novu.
Data di publicazione: 26 di nuvembre di u 2025
