Ricertamenti, u Centru di Tecnulugia Doganale di Chongqing hà realizatu a vigilazione di a sicurezza alimentaria è u campionamentu in un snack shop in Bijiang District, Tongren City, è hà trovu chì u cuntenutu di edulcoranti in i panini bianchi steamed venduti in a buttrega superava u standard. Dopu à l'ispezione, a buttrega hà fattu panini bianchi steamed in saccharin sodium, u prughjettu di edulcoranti ùn risponde micca à i requisiti di GB 2760-2014 'National Standard for Food Safety Additives Use Standard', a cunclusione di a prova ùn hè micca qualificata. Tongren City Market Supervision Bureau in cunfurmità cù e lege è regulamenti pertinenti nantu à i partiti à a penalità amministrativa.
I dolci sò largamente usati in a pruduzzione alimentaria, è a so dolcezza hè di solitu da 30 à 40 volte quella di u saccharose, è pò ancu ghjunghje à 80 volte, cù una dolcezza pura è naturale. I dolcificanti sò largamente usati in una varietà di industrii alimentari cum'è e bevande, conserve, ligumi marinati, pasticceria, pasticceria, cereali per u colazione, dessert è assai altri. U cunsumu moderatu di edulcoranti hè generalmente innocu per l'omu. Tuttavia, l'ingesta prolongata in quantità maiò pò causà effetti per a salute.
U Standard Naziunale di Sicurezza Alimentare di a Cina per l'Usu di Additivi Alimentari hà rigulamenti stretti nantu à a dosa di edulcoranti. Sicondu u tipu d'alimentu, a dosa massima di edulcoranti varieghja. Per esempiu, in bevande congelate, frutti in conserve, cagliata di fagioli fermentati, biscotti, condimenti composti, bevande, vini preparati è gelatine, a quantità massima di usu hè 0,65 g / kg; in marmellate, frutti cunservati è fasgioli cotti, a quantità massima di usu hè 1,0 g / kg; è in Chenpi, prugne, prugne secche, a quantità massima hè 8,0 g/kg. In generale, l'ingesta di edulcoranti ogni ghjornu per kilogramu di pisu corpu ùn deve esse più di 11mg.
I dolcificanti, cum'è un additivu alimentariu legale, anu una larga gamma di applicazioni in a produzzione alimentaria. Tuttavia, i cunsumatori anu da esse attenti à cuntrullà a so ingesta quandu l'utilizanu per assicurà a salute è a sicurezza alimentaria. Kwinbon hà lanciatu u Sweetener Rapid Food Safety Test Kit per risponde à a dumanda di u mercatu, chì pò esse appiicata à a prova di campioni cum'è bevande, vinu giallu, succhi di frutta, gelatine, pasticceria, conserve, condimenti, salsi è cusì.
Kwinbon Sweetener Kit Rapidu di Test di Sicurezza Alimentare
Tempu di pubblicazione: 10-10-2024