In 2023, u Dipartimentu d'Oltremare di Kwinbon hà sperimentatu un annu di successu è di sfide. À l'avvicinamentu di l'annu novu, i culleghi di u dipartimentu si riuniscenu per riviseghjà i risultati di u travagliu è e difficultà scontri in l'ultimi dodici mesi.
A dopu meziornu hè stata piena di presentazioni dettagliate è discussioni approfondite, induve i membri di a squadra anu avutu l'uppurtunità di sparte e so sperienze persunali è insights. Stu riassuntu cullettivu di i risultati di u travagliu hè statu un eserciziu preziosu per u dipartimentu, mette in risaltu i rializazioni ottenuti è e zone chì necessitanu più attenzione in l'annu à vene. Da l'espansione successu di u mercatu à a superazione di l'ostaculi logistichi, a squadra si mette in una valutazione cumpleta di i so sforzi.
Dopu una sessione di riflessione è analisi produttiva, l'atmosfera hè diventata più rilassata mentre i culleghi si sò riuniti per cena. Questa riunione informale furnisce l'uppurtunità per i membri di a squadra di cunnetta più è celebrà u so travagliu duru è i so rializazioni. A cena era un tistimunianza di l'unità è a camaraderia in u Dipartimentu d'oltremare è hà evidenziatu l'impurtanza di u travagliu in squadra è a cullaburazione per ottene scopi cumuni.
Ancu s'ellu 2023 hè pienu di sfide, i sforzi cullettivi è a determinazione di u Dipartimentu d'oltremare di Kwinbon anu fattu un annu successu. Aspittendu avanti, l'intuizioni ottenute da a rivista di fine di l'annu è a camaraderia favurita à a cena, senza dubbitu, spinghjeranu a squadra à rializazioni più grandi in u novu annu.
Tempu di post: 19-Jan-2024