Nta l'ultimi anni, l'ova crude sò diventate più è più populari trà u publicu, è a maiò parte di l'ova crude seranu pasteurizati è altri prucessi sò usati per ottene u statutu "sterile" o "menu bacterial" di l'ova. Hè devi esse nutatu chì "ovu sterile" ùn significa micca chì tutti i batteri nantu à a superficia di l'ovu sò stati uccisi, ma u cuntenutu bacteriale di l'ovu hè limitatu à un standard strettu, micca completamente sterile.
L'imprese d'ova crude spessu vendenu i so prudutti cum'è senza antibiotici è senza salmonella. Per capiscenu questa dichjarazione scientificamente, avemu bisognu di sapè di l'antibiotici, chì anu effetti bactericidali è antivirali, ma l'usu longu o l'abusu pò prumove u sviluppu di a resistenza bacteriana.
Per verificà i residui di antibiotici di l'ova cruda nantu à u mercatu, un ghjurnalistu di Food Safety China hà acquistatu appositamente 8 campioni di ova cruda cumuni da e piattaforme di e-commerce è hà incaricatu urganisazioni di teste prufessiunali per fà teste, chì si concentranu nantu à i residui di antibiotici metronidazole, dimetridazole, tetracycline, è ancu enrofloxacin, ciprofloxacin è altri residui antibiotici. I risultati anu dimustratu chì tutti l'ottu campioni anu passatu a prova antibiotica, chì indicanu chì queste marche sò abbastanza strette in u cuntrollu di l'usu di l'antibiotici in u prucessu di produzzione.
Kwinbon, cum'è un pioniere in l'industria di teste di sicurezza alimentaria, hà attualmente una gamma completa di teste per i residui di antibiotici è l'eccessi microbiani in l'ova, chì furnisce risultati rapidi è precisi per a sicurità alimentaria.
Tempu di Postu: Set-03-2024