U 24 d'ottobre 2024, un batch di prudutti d'ova esportati da a Cina à l'Europa hè statu notificatu urgentemente da l'Unione Europea (UE) per via di a rilevazione di l'enrofloxacina antibiotica pruibita à livelli eccessivi. Stu lotu di prudutti problematicu hà affettatu deci paesi europei, cumpresi Belgio, Croazia, Finlandia, Francia, Germania, Irlanda, Norvegia, Pulonia, Spagna è Svezia. Stu incidente ùn solu lascià l'imprese d'esportazione chinesi hà patitu pèrdite pesanti, ma ancu lassà u mercatu internaziunale nantu à i prublemi di sicurezza alimentaria di China di novu interrogatu.
Hè amparatu chì stu lotto di prudutti d'ova esportati à l'UE hè statu trovu chì cuntene quantità eccessive di enrofloxacin da l'ispettori durante una ispezione di rutina di u Sistema di Alerta Rapida di l'UE per e categurie di l'alimentariu è di l'alimentazione. Enrofloxacin hè un antibioticu cumunimenti utilizatu in l'avicultura, principarmenti per u trattamentu di l'infezioni batteriche in l'avicultura, ma hè statu esplicitamente pruibitu di l'usu in l'industria agricula da parechji paesi per via di a so minaccia potenziale per a salute umana, in particulare u prublema di resistenza. chì pò nasce.
Questu incidente ùn hè micca un casu isolatu, finu à u 2020, Outlook Weekly hà realizatu una investigazione approfondita nantu à a contaminazione antibiotica in u bacinu di u fiume Yangtze. I risultati di l'inchiesta eranu sconvolgenti, trà e donne incinte è i zitelli testati in a regione Yangtze River Delta, circa 80 per centu di e mostre d'urina di i zitelli sò stati rilevati cù ingredienti antibiotici veterinari. Ciò chì si riflette daretu à sta figura hè l'abusu generalizatu di antibiotici in l'industria agricula.
U Ministeru di l'Agricultura è u Sviluppu Rurale (MAFRD) hà in fattu longu formulatu un strettu prugramma di surviglianza di residui di droga veterinaria, chì esige un cuntrollu strettu di residui di droga veterinaria in uova. Tuttavia, in u prucessu di implementazione attuale, certi agricultori anu sempre aduprà antibiotici pruibiti in violazione di a lege per maximizà i profitti. Queste pratiche non conformi anu purtatu eventualmente à questu incidente di ova esportati chì sò tornati.
Stu incidente ùn hà micca solu dannighjatu l'imaghjini è a credibilità di l'alimentu cinese in u mercatu internaziunale, ma hà ancu attivatu a preoccupazione di u publicu per a sicurità alimentaria. Per salvaguardà a sicurità alimentaria, l'autorità pertinenti anu da rinfurzà a supervisione è esercitanu un cuntrollu strettu di l'usu di antibiotici in l'industria agricula per assicurà chì i prudutti alimentari ùn cuntenenu antibiotici pruibiti. Intantu, i cunsumatori anu ancu attentu à cuntrollà l'etichettatura di u produttu è l'infurmazioni di certificazione quandu compranu l'alimentu è sceglie un alimentu sicuru è affidabile.
In cunclusioni, u prublema di sicurezza alimentaria di l'antibiotici eccessivi ùn deve esse ignoratu. I dipartimenti pertinenti duveranu intensificà i so sforzi di supervisione è di prova per assicurà chì u cuntenutu di antibiotici in l'alimentariu hè conforme à i normi è i regulamenti naziunali. Intantu, i cunsumatori duveranu ancu sensibilizà a so sicurezza alimentaria è sceglie cibi sicuri è sani.
Tempu di post: 31-oct-2024